Wednesday 6 May 2020

KELEMUMUR TIADA LAGI

Saya merasa sangat tidak senang apabila rasa nak menggaru kelemumur sangat excited. Last last habis satu kepala saya garu.  Sedangkan nasihat daripada pakar-pakar rambut dan kulit kepala supaya tidak menggaruk menggunakan kuku. Ini kerana kuku mungkin mempunyai pelbagai kotoran dan bacteria yang akan mempengaruhi masalah kelumumur menjadi lebih teruk 

 Sejak saya menggunakan EMM ANTI DANDRUFF PRODUCT,   Kelemumur saya semakin berkurangan dan kulit kepala saya menjadi lebih sihat. Saya tidak lagi Menggaru atau berasa nak menggaruk kerana masalah Kulat yang berada pada kulit kepala saya sudah tiada lagi. 

 Terima kasih kepada kawan saya kerana memperkenalkan produk ini kepada saya. Saya mengalami masalah kelumumur hampir lima tahun sejak mula bekerja lagi. 




BOLEH DAPATKAN DI SHOPEE 
Share This

No comments:

Post a Comment

Contact Us

Contact Form

Name

Email *

Message *