Saturday 5 August 2017

PLEASE, ELAKKAN RAMBUT GUGUR TU BANYAK SANGAT!!!

Rambut sihat sangat awesome . It give uolss confident . 

Oleh itu, adalah difahami kenapa fenomena rambut gugur amat merimiskan. Rambut yang semakin tipis dan berserabut memberikan impak besar kepada maruah dan keyakinan diri kita.
.
Terdapat beberapa faktor yang menyebabkan keguguran rambut, termasuk keturunan, penuaan, hormon yang tidak seimbang, pengurangan berat badan yang drastik, tekanan, lupus dan kekurangan nutrisi.
EMM Medicated Herbs Oil diformulasi untuk mengurangkan/ memulihkan dan juga memperbaiki keadaan kulit kepala dan rambut yang mengalami masalah keguguran, kelemumur dan juga uban.
Halakan penyembur 1-2 inci dari kulit kepala. Semburkan terus beberapa tompok semburan ke atas kulit (jangan terlalu banyak semburan). Kemudian lakukan urutan lembut sambil meratakan ke seluruh kulit kepala.
Biarkan akar rambut menyerap vitamin dan nutrien. Tidak perlu bilas. Gunakan 2 kali minima atau sebaiknya 4 kali sehari.
Perhatian : Untuk hasil yang terbaik, cuci rambut dahulu untuk hilangkan minyak dan kotoran supaya memaksimakan proses penyerapan nutrien. Boleh juga digunakan ketika rambut kering. Tindakbalas adalah berbeza mengikut individu.
Share This

No comments:

Post a Comment

Contact Us

Contact Form

Name

Email *

Message *