Monday 31 July 2017

"TERBAIK LAH SYAMPU NI..." - KATA A.AZIZ

Assalam,


Ni aku nk share syampu kelemumur yang mujarab for me ....

Before that , this is my simple story mory how did I get involved in this messy problem : 

Saya alami dandruff kelemumur ni start from waktu belajar waktu kat Universiti dulu. It is at about 2009. Saiz kelemumur masa tu baru 1cm X 2 cm persegi kot. Sikit jer tapi memang sangat-sangat gatal. Jadi waktu tu bermulalah journey cari produk shampu apakah yang sesuai untuk menghilangkan masalah kelemumur aku ni ....

Antara rentetan masalah berlarutan daripada masalah Kelemumur aku ni bila dah tahap kelemumur teruk juga la. 

1) about seluruh masalah kelemumur bertepek atas kepala aku terutamanya bahagian atas.
2) bila dikopek, akan berdarah dan hanyir. 
3) pedih sangat sangat bila kena air ....
4) kadang2 berdarah, dah jadi macam peta

Jadi dipendekkan cerita, aku jumpa syampu EMM Anti Dandruff ni ... huh~~~~~~ hilang 95% tau. AMAZING GILER. Tak sampai 2 minggu aku pakai syampoo ni, Alhamdulillah, kepala aku BEBAS KELEMUMUR !

Alhamdulillah. Syukur sangat!. Masa tu perkara pertama aku terpikir ape tau, ha, aku nak repacking buat jenama aku. Tak pun aku nak pergi kilang  ni nak JV teros. 

Moral of the story, 

1-Iklan memberi pengaruh besar terhadap jenama.
2-Yang murah tak semestinya tak bagus, dan yang mahal tak semestinya bagus.
3-Dah cuba baru tau, belum cuba belum tau. No judgement ahead.
Share This

No comments:

Post a Comment

Contact Us

Contact Form

Name

Email *

Message *